here I am, rock you like a hurricane

Tjenare!
Imorse vaknade jag upp i gustavs hylla.. typ. Jag hade rullat av madrassen (till mitt försvar så var vi två pers på en liten madrass).  Hade riiktigt kul där, vi kolla på melodifestivalen muppar som vi är. Vi satt mest och skrek, SÅG NI NÄR CHRISTER SJÖGREN KOM IN PÅ EN GUNGA?!?! nanne också! underbart.
Precis när vi satte oss vid frukostbordet så ringer min chef och säger att jag skulle jobba idag,
så det var bara att ge sig av.. kom nyss hem därutifrån, min rygg är död.

HAHA, sen jag börja med körteori (nivet, trafikregler och sånt) kan jag komma på migsjälv när jag är ute och åker med att sitta och skriktänka typ:
"GOTTCHA' BIATCH! JAG ÅKER PÅ HUVUDLEDEN!" eller "MOHAHAH, DU HAR VÄJNINSPLIKT FÖR MIIIIG!"
"EEEGD, DET ÄR PARKERINGSFÖRBUD DÄR!"

tror inte att det är nyttigt att gå på sånna kurser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0