Jod lul

Dagen innan julafton är precis som vanligt hemma hos familjen Andersson.
Pappa är arg för att julgransbelysningen inte fungerar, mamma gör julskinka, Johan är lite sen
och mikael och jag ligger i varsitt rum och tjurar på varandra. Jukänslan är på topp utan snö och allt.
När pappa har lyckats med belysningen ska barnen klä granen med all sin kreativitet (vilket brukar sluta i kaos...) sedan ska vi sitta snällt på golvet och tindra med ögonen när pappa sätter i julstjärnan i toppen.
Det vore hemskt att variera sig.
Håller på och städar mitt rum, eller rättare sagt höll på. Tappade liksom motivationen...

Jag stör mig på att alla håller på och tjatar om jesus födelse. Om han föddes så föddes han i mars, anledningen till att vi firar 24:e december är att prästerna skulle få en anledning till att supa sig fulla på julottan.
och tomtens dräkt är röd för att coca cola köpte upp varumärket.
Merry christmas, motherfuckers!
(haha, låter som jag hatar julen, det gör jag inte alls. Det är supermysigt!)

Ni får ju inte missa min jullista på spot 'n fly!
julgran i aftonblåst

Kommentarer
Postat av: Maya...

ÅH SÅ JÄVLA TYPISKT, HADE SKRIVIT EN KOMMENTAR SÅ BARA FÖRSVANN ALLT. POFF.

Men okej. Gör ett nytt försök.

Jag kan gärna stå ut med lite kristna budskap, så länge jag får jullov, asgod skinka och presenter. Haha! :D

2011-12-23 @ 17:15:22
Postat av: Maya

Förresten, att jesus inte föddes på vintern är inte det enda ologiska. Han föddes inte ens år 0, och att hans mamma var oskuld när hon blev gravid slår väl ändå allt. God jul!

2011-12-23 @ 17:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0