elin på äventyr

Igår morse klockan 07.04 vaknar jag av att pappa kommer in i mitt rum och säger att vi ska på mellandagsrea för att köpa min nya mobil.
Han hade vaknat klockan fem och räknat ut att om vi åkte på juldagen klockan åtta så borde det vara folktomt. Sagt och gjort, upp ur sängen och iväg mot marieberg. Väl när vi kom dit så fick jag en smärre chock. Folk överallt, kö in i affärerna, bilar överallt, folk i varje litet hörn. Kom in på media markt tio över åtta och iphonisarna var redan slut.
Efter det kom vi knappt ut ur butikerna, bland allt folk stod säkerhetsvakter och tog upp plats.
People goes craaaaazy över billiga platt-tv's...
Mellandagsrea? - SCREW YOU! jag har fått nog av galna tanter som slår sig fram...

Ni kan vara lugna, jag fick tag på en mobil över halebops hemsida, den kommer i veckan eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0